آغاز تزریق واکسن کرونا به کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نخستین مرحله تزریق واکسن روسی کرونا به کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در مرحله نخست ۶۰ دوز واکسن روسی کرونا به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل داده شده است که به کادر درمانی که به طور مستقیم در بخش‌های مراقبت از مبتلایان کرونا مشغول فعالیت هستند، تزریق خواهد شد.

او با بیان اینکه 2 نفر از متخصصان بیهوشی که در بخش آی سی یو کرونایی بیمارستان بزرگ دزفول شاغل هستند، مورد واکسیناسیون قرار گرفتند، افزود: ظرف دو روز آینده نیز ۶۰ نفر از کادر درمان این بیمارستان واکسیناسیون خواهند شد و بر اساس اصول بهداشتی واکسن روسی، دوز دوم این واکسن بعد از سه هفته باید تزریق شود.

قمیشی یادآور شد: مقرر شده است که هر دو هفته یک پارت واکسن به ما تحویل داده شود تا به تدریج گروه‌های هدفی که مشخص شده‌اند، مورد واکسیناسیون قرار بگیرند و در مرحله نخست پرسنل درگیر در بخش‌های آی سی یو واکسیناسیون می‌شوند.


بیشتر بخوانید 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول  ادامه داد: ۲۵۰ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان بزرگ دزفول فعالیت می‌کنند و در مراحل بعدی دیگر گروه‌های هدف شامل شاغلین در مراکز درمانی، افراد بالای ۶۰ سال و دارای بیماری زمینه‌ای، افراد حاضر در مکان‌های مراقبتی، جانبازان و… مورد واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و جدول گروه‌های هدف برای واکسیناسیون به همراه زمان‌بندی تعیین و تدوین شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.